مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران با تاکید بر اهتمام رسانه‌ها بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: در مرجعیت رسانه‌ای و روایت نخست، موفق عمل نکرده‌ایم.

به گزارش سبز سرخ ؛ هادی ابراهیمی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با موضوع انتخابات اظهار کرد: مسئله مهم امروز مرجعیت رسانه‌ای است که نکته حائز اهمیتی است.

وی افزود: در اسفندماه دو رخداد بسیار مهم انتخابات نمایندگان مجلس و نمایندگان خبرگان رهبری، پیش روی ماست که مقام معظم رهبری بر چهار محور رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت را در انتخابات پیش‌رو مورد تأکید قرار دادند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: رسانه ملی با رویکرد مشارکت و حضور حداکثری مردم نقش‌آفرینی می‌کند و ستاد رسانه‌ای انتخابات در رسانه ملی شکل‌گرفته است و بی‌طرفانه عمل خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: دشمن تمام ظرفیت‌های فرهنگی خود را بکار گرفته تا انتخابات را سرد کند و آرایش انتخاباتی در کشور شکل‌گرفته است.

ابراهیمی عنوان کرد: تمام اهتمام رسانه‌ها باید حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد که این موجب افزایش اعتبار نظام خواهد شد.

وی بیان کرد: انتخابات اسفندماه، لیله‌القدر انقلاب اسلامی است و بسیار حایز اهمیت است.

مدیرکل صداوسیمای مازندران، افزود: حضور حداکثری مردم تمامی نقشه‌های دشمن را بر آب می‌دهد و این حضور بسیار مهم است.

این مسئول اعلام کرد: انتخابات در حقیقت به شکل‌گیری نظام سیاسی کمک می‌کند و در انقلاب اسلامی مبتنی بر مردم‌سالاری این شاخصه صدق می‌کند و باید راه‌های حضور مردم را موردبحث و بررسی قرار دهیم.

ابراهیمی تأکید کرد: ما در روایت نخست، ضعیف هستیم و نتوانستیم مرجعیت رسانه‌ای خود را به دست آوریم.

وی گفت: مرجعیت رسانه‌ای و روایت نخست تماماً به صداوسیما مرتبط نیست و در روایت اول باید تمامی رسانه‌ها مشارکت کنند و در انتخابات پیشرو باید روایت نخست در اختیار رسانه‌ها باشد.

مدیرکل صداوسیمای مازندران، اذعان کرد: در شکل‌گیری مرجعیت رسانه‌ای سه مؤلفه ابزار رسانه، مخاطبان و بافت جامعه، اثرگذار هستند.

این مسئول گفت: این مهم است که مردم به کدام یک از رسانه‌ها مراجعه می‌کنند و در واقع مرجعیت رسانه‌ای دارند.

ابراهیمی متذکر شد: امروز در عالم رسانه، سکوهای جدیدی تعریف شده است که فضای رسانه‌های رسمی را آشفته کرده است که موجب می‌شود تا مردم به سراغ رسانه‌های رسمی نروند.

وی اعلام کرد: مرجعیت رسانه‌ای یک مفهوم جدید و پیچیده است و در شکل‌دهی به هویت‌بخشی مخاطب بسیار نقش‌آفرین است.

مدیرکل صداوسیمای مازندران یادآور شد: یکی از لازمه‌های دستیابی به مرجعیت رسانه‌ای تولید محتوای کیفی و دست‌اول درست است و نباید کمیت را فدای کیفیت کنیم.

ابراهیمی تأکید کرد: دشمن در انتخابات پیش‌رو به دنبال آن است تا مرجعیت رسانه‌ای را از رسانه ملی و رسانه‌ها بگیرد و نکته بسیار اثرگذار در مرجعیت رسانه‌ای تولید محتوا و روایت اول است.

انتهای پیام/