نماینده ولی فقیه در مازندران سپردن مسئولیت به جوان‌ترها نشانه شخصیت و کرامت دانست و گفت: امیدواریم شاهد سند تحول بنیادین در زمینه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشیم.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در آئین تودیع حجت الاسلام یوسف پور و معارفه حجت الاسلام علی اصغر اصغری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، ضمن تقدیر از حجت السلام یوسف پور به مراتب تدین، تعهد و مسئولیت‌پذیری وی اشاره و اظهار کرد: سپردن مسئولیت به جوان‌ترها نشانه شخصیت و کرامت است.

وی از حجت الاسلام یوسف پور خواست تا ضمن هدایت‌ و راهنمایی‌ رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، همراهش باشد و گفت: حجت الاسلام اصغری فردی شایسته هستند که آینده درخشانی خواهند داشت و میتواند تحول‌آفرین باشد؛ امیدواریم شاهد سند تحول بنیادین در زمینه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشیم.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: در حکم انتصاب حجت الاسلام اصغری نکات خوبی بیان شده که امیدواریم مدنظر رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران باشد.

حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز سردار سلیمانی را الگوی فرزانه و تربیت یافته مکتب اسلامی دانست و گفت: این سردار شهید در اخلاق، جهاد، تدبیر و سیاست، مهربانی و مودت سرآمده بوده است.

وی بااظهار اینکه مازندران استانی حاصلخیز در بعد نیروی انسانی به شمار می‌رود، گفت: علمای فرزانه زیادی در استان مازندران زیست کردند و علمای زیادی نیز در استان حضور دارند و مردم استان در تدین و ولایتمداری در کشور سرآمد هستند.

وی با عنوان اینکه جریان قدیم و کهن مومنانه در مازندران جزو سرمایه‌ها محسوب می‌شود، گفت: متأسفانه در زمان حاضر نیز برخی‌ها نور و نورانیت را نمی‌توانند ببینند و در جامعه اسلامی ایران شیعی، اگر کسی ظلمانی شود باید غصه خوریم.

عرب انصاری فعال‌ترین روز را در ایران اسلامی، روز عاشورا برشمرد و گفت: در این روز همه مردم از مذاهب مختلف به عزای حسینی مشغول هستند و در چنین کشوری اگر کسی دچار ظلمت شد، باید غصه خورد.

معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فتنه اخیر ما را غصه دار می‌کند، گفت: دشمن جوانان را به سمت خود می‌کشد و اگر دست این جوان را نگیریم، رها می‌شود.

وی با تاکید براین که باید برای مسجدی شدن و امام حسینی شدن جوانان برنامه ریزی کنیم، گفت: ما به برکت خون‌های مطهر شهیدان دارای امنیت هستیم و به نظر می‌رسد در روش‌ها و برنامه ریزی ها و نوع ارتباط سازی، شبکه بندی باید تجدید نظیر داشته باشیم.

وی مردم را اصل و معیار دانست و گفت: ما باید به سمت مردم برویم زیرا درد ما و مردم مشترک است.

عرب انصاری با تاکیدبر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نباید در برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌ها خلاصه شود، مردمی کردن برنامه‌ها را لازم دانست.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : بلاغ نیوز