به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران، در پایان روز نخست از سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی دو ومیدانی جام کازانف قزاقستان که در ورزشگاه آلماتی پیگیری شد، نمایندگان دو و میدانی ایران به یک مدال طلا، یک نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
حمید اسماعیل نژاد در ماده ۱۰۰ متر با ثبت زمان ۱۱.۷۹ ثانیه به عنوان نخست دست یافت و صاحب مدال طلا شد.
محمدرضا طیبی ورزشکار خوش آتیه مازندرانی در ماده پرتاب وزنه با پرتابی به طول ۱۹.۹۴ متر به عنوان نایب قهرمانی رسید و مدال نقره را از آن خود کرد.
ریحانه مبینی دیگر ملی پوش کشورمان نیز در ماده پرش طول با پرشی به طول ۶.۲۰ متر سوم شد و به مدال برنز رسید.


پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026