ورزشکار مازندرانی به مدال نقره سی و چهارمین دوره مسابقات دو و میدانی جام کازانف قزاقستان دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران، در پایان روز نخست از سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی دو ومیدانی جام کازانف قزاقستان که در ورزشگاه آلماتی پیگیری شد، نمایندگان دو و میدانی ایران به یک مدال طلا، یک نقره و یک مدال برنز دست یافتند.

حمید اسماعیل نژاد در ماده ۱۰۰ متر با ثبت زمان ۱۱.۷۹  ثانیه به عنوان نخست دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

محمدرضا طیبی ورزشکار خوش آتیه مازندرانی در ماده پرتاب وزنه با پرتابی به طول  ۱۹.۹۴ متر به عنوان نایب قهرمانی رسید و مدال نقره را از آن خود کرد.

ریحانه مبینی دیگر ملی پوش کشورمان نیز در ماده پرش طول با پرشی به طول ۶.۲۰ متر سوم شد و به مدال برنز رسید.

 


پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده