به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ ،از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران ، نشست صمیمی مدیرکل ورزش و جوانان با سمن های جوانان مازندران روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۴ در این اداره کل برگزار شد.
حسین بریمانی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این نشست صمیمی تاکید کرد؛ استان مازندران از جوانان توانمند، باهوش و پرتلاش بهره مند است و تشکل های مردم نهاد جوانان این استان باید در موضوعات مختلف کنار مردم و دولت باشند.
وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در حوزه جوانان بیان کرد: سمن های جوانان، خلاقیت و برنامه ریزی را در دستور کار قرار دهند و از سویی معتقدم جوانان نیز باید مطالبه گر باشند.
بریمانی با تاکید بر رعایت قوانین توسط سمن های جوانان بیان کرد؛ دقت در اجرای تفاهم نامه ها توسط تشکل های مردم نهاد جوانان مورد انتظار است.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ سمن ها باید با سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان هماهنگ و در طول سال برنامه و تقویم اجرایی داشته باشند.
یادآور می شود؛ محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل، عبادی رئیس حراست اداره کل و فاطمه شکری رئیس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان در این نشست حضور داشتند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026