استاندار مازندران برای مادران شاغل امتیاز ویژه دورکاری در نظر گرفت .

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، عیسی قاسمی طوسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران برای مادران شاغل امتیاز ویژه دورکاری در نظر گرفت.

وی افزود: مادرانی که کودکان زیر ۶ سال دارند ۲ ساعت دورکاری در روز و مادرانی که کودکان بالای ۶ سال دارند یک ساعت در روز می توانند دور کاری کنند اما نمی توانند تجمعی از این امتیاز استفاده کنند و ساعت های دور کاری را جمع و بخواهند یک روز در هفته را تعطیل کنند .

قاسمی طوسی اظهار کرد : ساعت کار همه ی دستگاه های اجرایی استان نیز از اول مهر ماه ۱۴۰۴ (شنبه تا چهارشنبه) از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و پنجشنبه ها از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و مدارس دوره متوسطه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه و مدارس ابتدایی از ساعت ۸ صبح آغاز به فعالیت می کنند.

این مسئول گفت: ساعت کاری بانک ها هم از ساعت ۷ صبح آغاز می شود اما ساعت خدمات دهی به مردم از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه است و پنجشنبه ها نیز مانند گذشته تعطیل نخواهد بود .
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده