به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساری قاسم قادری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساری اظهارکرد: ۷۰ نفر از مسافران از غرق شدن ومرگ حتمی در سواحل فرح آباد مرکز استان توسط ناجیان غریق نجات یافتند.
وی با بیان اینکه، شهرستان ساری با بیش از ۱۳ کیلومتر نوار ساحلی، دارای طرح سالمسازی دریا و بیش از ۱۲۰ ناجیه غریق فعال میباشد و ،ضمن قدردانی از همه دستگاه های متولی در اجرای طرح سالمسازی دریا به بویژه هلال احمر، ،ورزش و جوانان و هیات نجات غریق شهرستان و همچنین رهنمودهای فرماندار محترم ومعاونین فرماندار افزود: برای سومین سال پیاپی سواحل مرکز استان بدون عریق بوده که این مهم با همراهی ،همدلی و همکاری همه دستگاههای مرتبط محقق شده است.
قادری گفت علاوه بر ۷۰ نفر نجات یافته در تابستان امسال ، بیش از ۲۰۰ نفر از خدمات اورژانسی و دارویی در طرح های دریای شهرستان ساری استفاده کرده اند.
این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد: این همکاری های بین دستگاهی تداوم یافته وخدمات، هر چه بهتر و مطلوب تر به همشهریان و مسافران ارائه میشود.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026