نمایشگاه کتاب و عکس با موضوع  دفاع مقدس  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کتابخانه شهدای شهرستان  عباس‌آباد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب و عکس  با موضوع دفاع مقدس جهارشنبه ۲ مهر ماه ۱۴۰۴ به مناسبت گرامیداش هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار، امام‌جمعه، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، جمعی از رؤسای ادارات شهرستان، اعضا و تعدادی از ایثارگران در کتابخانه عمومی شهدای شهرستان عباس‌آباد برگزار شد.

ساسان  کابلی  فرماندار شهرستان عباس‌آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: ۸ سال دفاع مقدس و ۱۲ روز مقاومت برگ زرینی در تاریخ این سرزمین است که با ایثارگری و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام رقم خورد و امروز وظیفه ما انتقال این فرهنگ ارزشمند به نسل جوان است.


پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده