به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی بهزیستی مازندران ، رقیه رحمانی سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران در این نشست با تاکید بر شفافیت و قانونمداری، خواستار همراهی نمایندگان مردم شهرستان های استان مازندران در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان استانی برای اجرای برنامههای تخصصی و اثربخش بهزیستی مازندران شد.
وی در این نشست که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا، اعلام کرد: هدف اصلی ما در بهزیستی، توانمندسازی جامعه هدف و ارتقای سرمایه انسانی است.
رحمانی گفت : امیدوارم با رهنمودهای نمایندگان مردم در مجلس، بتوانیم از طریق شفافسازی و پایبندی به قانون، برنامههای ملموس و مؤثری برای گروههای هدف طراحی و اجرا کنیم.
سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران ، شفافیت در مدیریت و پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس و هماستانیها را اصل جداییناپذیر کار در بهزیستی برشمرد و ادامه داد: مشارکت فعال، نوآوری در ارائه خدمات و تاکید بر عدالت اجتماعی از دیگر اولویتهای کاری ما است.
وی در پایان، با قدردانی از نگاه ویژه نمایندگان مجلس به اداره کل بهزیستی استان، ابراز امیدواری کرد و گفت: با مساعدت نمایندگان محترم، اعتبارات پیشبینی شده برای بهزیستی مازندران در سال ۱۴۰۴ ، به طور کامل تأمین شود.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026