هیات تیراندازی شهرستان بابل، هفته دفاع مقدس را با برگزاری مسابقات تیراندازی گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ از روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران، به مناسبت گرامیداشت  هفته دفاع مقدس، هیات تیراندازی شهرستان بابل با همکاری سالن شهید بهشتی این شهرستان و با همیاری پارچه سرای امید یکدوره مسابقه تیراندازی اهداف ثابت تفنگ و تپانچه بادی را  در سه سطح A,B,C برگزار کردند.

در پایان رقابت ها درگروه A تفنگ بانوان؛ پرنیا پهلوان، پریسا پنائیان و فروغ خواجه‌بیگ به‌ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در گروه A تپانچه بانوان نیز فاطمه الیاسی، الهه رمضانی و هانیه فضلی به‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در گروه B تفنگ بانوان؛ فاطمه بردی، آیلین ابراهیم‌زاده و ریحانه موسویان به‌ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین، در گروه B تپانچه بانوان؛ هلیا تشکری، فهیمه رفیعی و ریحانه یداله‌پور به‌ترتیب اول تا سوم شدند.

در گروه C روی پایه نیز شهریار چیتگر و محمدحسین رضانژاد به‌ترتیب اول و دوم شدند و مهرسانا ثمری و
نازان علیپور بصورت مشترک در رتبه سوم قرار گرفتند.

در گروه ،C آقایان و در رشته تپانچه؛ طاها کردی، رضا تشکریان و محمدمهدی آقاجانی به‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آنِ خود کردند.

در رشته تفنگ بادی گروه C آقایان؛ ابوالفضل اصغرنیا و میکائیل شوبی به‌ترتیب اول و دوم شدند و
شیرافکن کردی و مجرد مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در تپانچه گروه A آقایان نیز امیرصالح خاکزاد،‌ محمدحسین جایمند و علی رحیمی به‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

یادآور می شود: آقایان صالحیان، همدانیان، موسوی و خانم‌ها ابوحسینی، شعبانی‌زاده و زرین‌نیا در امر مربیگری در این رقابت حضور فعالی داشتند و صالحیان، ابوحسینی وشعبانی‌زاده در امر داوری مشارکت کردند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده