به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان گروهی از دوچرخه سواران بسیجی مازندران به طرف مشهد مقدس اعزام شدند تا مسیر مازندران تا خراسان رضوی را رکاب بزنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران، دوچرخه سواران بسیجی مازندرانی با حضور عالیه زمانی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ، سرهنگ غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران استان، مهدی معافی سرپرست معاونت ورزش همگانی اداره کل و پریچهره سرپرست اداره ورزش و جوانان میاندورود روز گذشته از محل یادمان شهدای ۸ سال دفاع مقدس برای اعزام به مشهد مقدس بدرقه شدند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
https://sabzsorkh.ir/?p=17985
























Monday, 29 June , 2026