نوبخت فرماندار مرکز مازندران از پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و گردشگری بخش رودپی شمالی شهرستان ساری بطور میدانی بازدید و بر تسریع در اجرای آنها تاکید کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری ، محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز مازندران با حضور در بخش رودپی شمالی و مناطق پیرامونی، از روند اجرای چندین پروژه مهم عمرانی، خدماتی و گردشگری بازدید میدانی کرد و در جریان جزئیات پیشرفت امور قرار گرفت.

این پروژه ها شامل: احداث میدان پنبه چوله، احداث پیاده رو های شهر فرح آباد، وضعیت بهسازی معابر و لایروبی آبروهای روستای امام زاده خلیفه، توسعه گردشگری در مرقد امام زاده خلیفه سلطان(ع) و مزرعه کشت بلوبری در روستای سوته بوده است.

وی در بازدید از پروژه احداث میدان پنبه‌چوله، این طرح را اقدامی راهبردی در راستای تسهیل ترافیک ورودی شهر فرح‌آباد و ارتقای هویت بصری شهری بیلن کرد و گفت: تکمیل این پروژه علاوه بر کاهش گره‌های ترافیکی، به بهسازی و زیباسازی سیمای شهر کمک شایانی خواهد کرد.

 


پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده