هیات تیراندازی شهرستان نکا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یک دوره مسابقه تیراندازی در بخش تپانچه ویژه بانوان فرهنگی در سالن امام رضا (ع) این شهرستان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران، در پایان این  رقابت ها : معصومه اکبری و محبوبه محمدی به‌ترتیب اول و دوم شدند. همچنین زهرا غلامی و مطهره بخشی‌پور مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند.

یادآور می شود : این مسابقه به مدیریت سودابه فدائی‌باش نایب‌رئیس هیات تیراندازی شهرستان نکا و همراهی خانم رضایی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا برگزار شد.

در پایان از برترین‌ها با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی قدردانی  شد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده