میز ارتباطی( خدمت) مسئولان با مردم  با حضور علی بابایی کارنامی  رئیس کمیسیون اجتماعی  مجلس و نماینده  مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی  ،  حسین بریمانی مدیر کل  ورزش و جوانان ،  رقیه رحمانی سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران و دیگر مسئولان استان و شهر ستان  ساری شنبه ۵ […]

 

میز ارتباطی( خدمت) مسئولان با مردم  با حضور علی بابایی کارنامی  رئیس کمیسیون اجتماعی  مجلس و نماینده  مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی  ،  حسین بریمانی مدیر کل  ورزش و جوانان ،  رقیه رحمانی سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران و دیگر مسئولان استان و شهر ستان  ساری شنبه ۵ مهر ۱۴۰۴  در مسجد صاحب الزمان روستای سمسکنده علیا شهرستان ساری برگزار شد.

حسین بریمانی مدیرکل ورزش و جوانان با حضور در روستای سمسکنده علیا  شهرستان ساری با مردم منطقه دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدارها، پیگیری هایی درخصوص مشکلات و مطالبات حوزه ورزش و جوانان صورت گرفت.

یادآور می شود :  این میز ارتباطی با مسئولان،  با حضور علی بابایی کارنامی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و  نماینده مردم شهرستان های  ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ، رقیه رحمانی سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران و معاونان  و دیگر مدیران استان و شهرستان ساری برگزار شد.


پایان پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده