میز ارتباطی( خدمت) مسئولان با مردم با حضور علی بابایی کارنامی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ، حسین بریمانی مدیر کل ورزش و جوانان ، رقیه رحمانی سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران و دیگر مسئولان استان و شهر ستان ساری شنبه ۵ […]
میز ارتباطی( خدمت) مسئولان با مردم با حضور علی بابایی کارنامی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ، حسین بریمانی مدیر کل ورزش و جوانان ، رقیه رحمانی سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران و دیگر مسئولان استان و شهر ستان ساری شنبه ۵ مهر ۱۴۰۴ در مسجد صاحب الزمان روستای سمسکنده علیا شهرستان ساری برگزار شد.
حسین بریمانی مدیرکل ورزش و جوانان با حضور در روستای سمسکنده علیا شهرستان ساری با مردم منطقه دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدارها، پیگیری هایی درخصوص مشکلات و مطالبات حوزه ورزش و جوانان صورت گرفت.
یادآور می شود : این میز ارتباطی با مسئولان، با حضور علی بابایی کارنامی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ، رقیه رحمانی سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران و معاونان و دیگر مدیران استان و شهرستان ساری برگزار شد.

پایان پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026