همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به‌منظور دیدار و قدردانی از جانبازان پرافتخار ۸ سال دفاع مقدس، علیرضا یوسف نژاد، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران،با حضور در مرکز جامع فرهنگی، توانبخشی جانبازان ایثار ساری با جانبازان این مرکز دیدار و گفت و گو  کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، علیرضا یوسف نژاد  مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ، در این بازدید که با همراهی جمعی از بسیجیان شرکت صورت گرفت با ابراز خشنودی از حضور در جمع جانبازان گفت: جانبازان و یادگاران ۸ سال  دفاع مقدس نماد ایثار و فداکاری هستند و همه ی  ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی افزود: حضور در جمع جانبازان فرصتی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، و همه موظفند در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی و در حد امکانات پیگیر حل مشکلات این عزیزان باشند.

جانبازان این مرکز نیز در این دیدار با استقبال از حضور مدیرعامل و همراهان وی، بر نقش خود در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تأکید کردند و گفتند: به فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به جبهه‌ها شتافتیم تا از ورود دشمن بعثی و ایادی آمریکا و صهیونیست به کشور جلوگیری کنیم. در این راه به افتخار جانبازی نائل آمدیم و همچنان بر عهد و پیمان خود برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی استوار هستیم
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده