به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی شرکت مدیریت تولیدبرق شهرستان نکا ، تولید انرژی خالص نیروگاه شهیدسلیمی نکا در ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۸ و نسبت به سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۲ درصد افزایش یاافت.
عبدالرضا مجمودی رستمی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا با اعلام این خبر افزود: در شش ماه گذشته حدود ۵ میلیارد و ۸۴۰ میلیون مگاوات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخار و بلوک سیکل ترکیبی تولید و به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.
وی با بیان اینکه، در این مدت حدود ۷۳ درصد انرژی تولیدی در واحدهای بخار و بیش از ۲۷ درصد در بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد، گفت: در این مدت ۶۵ درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه طبق برنامه محقق شد.
محمودی همچنین با اشاره به تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان نیروگاه ها برای تولید و تأمین انرژی مورد نیاز مشترکان به ویژه در پیک مصرف تابستان و جنگ ۱۲ روزه ادامه داد: با پایان یافتن تابستان، طبق روال سالهای گذشته، فصل جدید تعمیرات نیروگاه ها به منظور افزایش آمادگی واحدها برای تولید پایدار انرژی در زمستان و تابستان سال آینده آغاز شد، ضمن قدردانی از همراهی همه هموطنان عزیز با خادمانشان در صنعت برق در زمینه مدیریت مصرف و با توجه به خارج بودن تعدادی از واحدهای نیروگاهی برای تعمیرات دوره ای و در پیش بودن فصل سرما، از همگان می خواهیم بحث مدیریت مصرف انرژی را همچنان در منازل و محیط کار رعایت کنند و راه کارهای بهینه سازی مصرف انرژی را در کنار سایر مهارت های زندگی به عنوان یک ضرورت به فرزندان خود بیاموزند.
پایان پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026