تولید انرژی خالص نیروگاه شهید سلیمی شهرستان  نکا در ۶ ماه نخست امسال ۸  درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی شرکت مدیریت  تولیدبرق شهرستان نکا ، تولید انرژی خالص نیروگاه شهیدسلیمی نکا در ۶  ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۸ و نسبت به سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۲ درصد افزایش  یاافت.

عبدالرضا  مجمودی رستمی  مدیرعامل شرکت مدیریت  تولیدبرق نکا با اعلام این خبر افزود: در شش ماه گذشته حدود ۵  میلیارد و ۸۴۰ میلیون مگاوات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخار و بلوک سیکل ترکیبی تولید و به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

وی با بیان اینکه،  در این مدت حدود ۷۳ درصد انرژی تولیدی در واحدهای بخار و بیش از ۲۷ درصد در بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد، گفت: در این مدت ۶۵  درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه طبق برنامه محقق شد.

محمودی همچنین با اشاره به تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان نیروگاه ها برای تولید و تأمین انرژی مورد نیاز مشترکان به ویژه  در پیک مصرف تابستان و جنگ ۱۲ روزه ادامه داد: با پایان یافتن تابستان، طبق روال سالهای گذشته، فصل جدید تعمیرات نیروگاه ها به منظور افزایش آمادگی واحدها برای تولید پایدار انرژی در زمستان و تابستان سال آینده آغاز شد، ضمن قدردانی  از همراهی همه هموطنان عزیز با خادمانشان در صنعت برق در زمینه مدیریت مصرف و با توجه به خارج بودن تعدادی از واحدهای نیروگاهی برای تعمیرات دوره ای و در پیش بودن فصل سرما، از همگان می خواهیم بحث مدیریت مصرف انرژی را همچنان در منازل و محیط کار رعایت کنند و راه کارهای بهینه سازی مصرف انرژی را در کنار سایر مهارت های زندگی به عنوان یک ضرورت به فرزندان خود بیاموزند.
پایان پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده