به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری، سیدحسن احمدی شهردار ساری در این آئین با تبریک به مناسبت ۷ مهرماه، روز آتشنشان، به ویژگیهای برجسته این قهرمانان اشاره کرد و گفت: آتشنشانان نه تنها در اطفای حریق بلکه در مقابله با تمام بحرانها، حوادث طبیعی و عملیات امداد و نجات، همواره در کنار مردم هستند. شجاعت و ایثارگری آنها در خط مقدم، نمادی از عزم راسخ و فداکاری بیمنت آنان است.
وی افزود: آتشنشانان بدون هیچ ترسی خود را در معرض خطر قرار میدهند تا جان و مال مردم را حفظ کنند. این فداکاریها شایسته تقدیر است و ما مفتخریم که با اعطای پاداشی کوچک از زحمات آنان قدردانی کنیم.
در این مراسم، به آتشنشانان پاداشی معادل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اهدا شد تا از تلاشهای بیوقفه و شجاعانه آنان در حفظ ایمنی شهر و خدمت به مردم قدردانی شود.
همچنین در این مراسم ، اعضای شورای اسلامی شهر ساری نیز در تصمیمی جداگانه تصویب کردند که هدیهای به مبلغ ۲ میلیون تومان به آتشنشانان این شهر اهدا شود تا مراتب قدردانی از تلاشهای آنان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026