جمعی از هنرمندان استان مازندران با یونسی رستمی، استاندار مازندران دیدار و گفت‌وگو کردند و در این نشست، مسائل مختلف فرهنگی و هنری استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران در این دیدار با تأکید بر نقش مؤثر هنر در جامعه اظهار کرد: با رعایت اخلاق و مسائل فرهنگی، به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی هستیم و بطوریقین با ابزار هنر می‌توانیم طراوت و پویایی را در جامعه تقویت کنیم.

وی افزود: از هنرمندان می خواهیم مسائل استان را به زبان هنر بیان کنند. موضوعاتی چون صرفه‌جویی در انرژی، مصرف برق که با نگاه هنری می توانیم اثر گذار باشیم،همچنین در موضوعی مانند پسماند که تحولات زیادی در آن در حال شکل گیری می باشد می توان آثار خوبی تولید کرد که ما در این مسیر از شما حمایت می‌کنیم.

یونسی رستمی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر مازندران خاطرنشان کرد: باید مستندهای زیبا برای معرفی استان و هر شهر آن تهیه شود. استان مازندران مناظر طبیعی، آداب و رسوم و آیین‌های اصیل و زبان بومی ارزشمندی دارد که باید احیا و به نسل‌های آینده منتقل شود. در این مسیر، استانداری امکانات لازم را برای هنرمندان فراهم خواهد کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه، مازندران در آینده کشور نقشی ویژه خواهد داشت، اظهار کرد: ضروری است با استفاده از هنر، زیبایی‌ها و نمادهای استان را تقویت و به تصویر بکشیم. مستندهای فاخر می‌توانند جایگاه مازندران را در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کنند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده