علی بابایی کارنامی نماینده مردم شریف  شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی  و یونسی رستمی  استاندار مازندران با لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کشور دیدار و گفت و گو  کردند. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی،  علی بابایی کارنامی نماینده مردم شریف  شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با همراهی مهدی یونسی رستمی  استاندار مازندران و مرتضی بابایی لولتی فرماندار شهرستان میاندورود  با  اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور دیدار و گفت و گو کردند.

این دیدار و نشست  با هدف  پیگیری های لازم در راستای تامين مالی پروژه‌های استان مازندران به ویژه  شهرستان های ساری و مياندورود از محل ماده ٥٦ و اوراق مرابحه صورت گرفت.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده