آئین تجلیل از  رزمنده گان ۸ سال  دفاع مقدس اداره کل ورزش و جوانان مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی  ورزش و جوانان مازندران، به مناسبت گرامیداشت  هفته دفاع مقدس و با حضور حسین بریمانی مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین و مسئولان ستادی، آیین تجلیل از همکاران رزمنده دفاع مقدس اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

حسین بریمانی  مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در نشست با همکاران رزمنده  دفاع مقدس اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به رشادت رزمندگان در جنگ تحمیلی گفت: چنین شجاعتی که جوانان ما در جنگ تحمیلی داشتند در تاریخ کم نظیر است و لذا همه ما در قبال ایثارگران وظایفی داریم.

وی افزود:  انقلاب اسلامی با جنگ تحمیلی و شهادت رزمندگان عجین شده است، و چه در روزهای نخست انقلاب، چه در جنگ تحمیلی ۸ ساله، چه در دفاع از حرم و چه در جنگ تحمیلی اخیر اسرائیل علیه ایران، شهدای زیادی را تقدیم نظام کرد.

بریمانی حضور ایثارگران و رزمندگان را در دستگاه ورزش و جوانان موجب افتخار دانست و تاکید کرد:  رزمندگان روزهای دفاع مقدس، باید به الگوهایی  برای همکاران و مردم جامعه تبدیل شوند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده