نخستین نشست کمیته تخصصی جایزه ملی ادبی نیما یوشیج در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی  فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در این نشست  که به ریاست و میزبانی مهدی یزدانی شورمستی “معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان” برگزار شد، اعضای حاضر پیرامون تدوین شیوه‌نامه اجرایی و برگزاری “جایزه ادبی نیما” و همچنین نحوه انتخاب برگزیدگان نخستین دوره این جایزه ملی، مباحثی را به گفت‌وگو و تبادل نظر گذاشتند.

همچنین ، این کمیته بر اساس زمان‌بندی، هدف‌گذاری و اولویت‌بندی این دوره جایزه ملی تا تدوین نهایی فراخوان و اتخاذ تصمیم و تمهیدات لازم در این رابطه تشکیل جلسه می‌دهد.

یادآور می شود: در این نشست  آسیه احمدی “رئیس گروه فرهنگی” و منصور علی اصغری “مسئول واحد شعر و ادبیات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دبیر کمیته تخصصی جایزه ملی ادبی نیما”، دکتر داوود کیاقاسمی، دکتر لیلا مشفق، احسان مهدیان و عالین نجاتی حضور داشتند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده