یک حلقه چاه با دبی ۴۰  لیتر در ثانیه آب شرب در مازوپشته  شهرستان چالوس حفر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی آبفا  مازندران بهزاد برار زاده مدیرعامل آبفا مازندران گفت: عملیات حفر چاه آب شرب به عمق ۱۰۰ متر و با دبی  ۴۰  لیتر در ثانیه در مازوپشته شهرستان چالوس انجام شده است.

وی افزود: این چاه با تخصیص ۵  میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار و با هدف افزایش ظرفیت آب آشامیدنی سالم و پایدار برای ۳۷  هزار اشتراک به اتمام رسیده است.

برارزاده تأکید کرد: پس از تجهیز این چاه، بخشی از نیازهای آب شرب شهر شهرستان چالوس به‌طور پایدار تأمین خواهد شد و تلاش‌های ما برای مدیریت منابع آب در این شهر ساحلی توریستی همچنان ادامه دارد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده