به مناسبت هفته دفاع مقدس، کارکنان دولت در شهرستان جویبار دست به تفنگ شدند و هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران؛ علی تظری رئیس هیات تیراندازی شهرستان  جویبار از برگزاری نخستین دوره مسابقات تیراندازی  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: نخستین دوره مسابقات تیراندازی هفته دفاع مقدس با حضور ۷۲ شرکت  کننده در شهرستان جویبار برگزار شد.

نظری اظهار کرد: در پایان این رقابت ها، محسن غلامی از اداره ورزش و جوانان، صالح کرمی از اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ، سید ابراهیم میرخلیلی از اداره آموزش  فنی و حرفه ای، محمدجواد ادیبی‌مقدم از اداره دامپزشکی، رمضان کاملی از اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و وحید رضایی از اداره محیط زیست  به‌ترتیب عناوین اول تا ششم را کسب کردند.

رئیس هیات تیراندازی جویبار از محمد مدانلو فرماندار این شهرستان، اصغر خلیلی، خانم کریمان از اداره ورزش و جوانان ، سروان سیف‌زاده مسئول تربیت بدنی سپاه و  …  که در برگزاری این مسابقه همکاری کردند، قدردانی کرد.

همچنین در پایان این مسابقات  از نفرات برتر با اهدا حکم، مدال و جایزه نقدی قدردانی  شد.


پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده