به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، ام البنین محمدی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار، با هشدار درباره شیوع آسیبهای اجتماعی نوظهور، بر لزوم آسیبشناسی انفرادی دانشآموزان، جدیگیری طرح نماد و مهارتآموزی تأکید کرد و گفت: مدیران باید در حوزه تربیتی برای هر دانشآموز نسخه جداگانه ای بپیچند.
وی در این مراسم، با بیان اینکه “آسیبهای اجتماعی بیداد میکند”، بر لزوم توجه جدی مدیران به این حوزه تأکید و اظهار کرد: “من از مدیران عزیز خواهش میکنم تک تک دانشآموزانتان را آسیبشناسی کنید، مشکلاتشان را شناسایی کنید و برای هر دانشآموز یک نسخه جداگانه بپیچید.”
محمدی همچنین از مدیران خواست “طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانشآموزان) را بسیار جدی بگیرند و گفت: حواستان به آموزش باشد، اما حوزه تربیتی را دریابید.
یاد آور می شود: نادره جعفرزاده طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار منصوب شد.
وی پیش از این، در سمتهای مختلفی شامل: مدیریت مدارس شهرستان؛مدیرکانون فرهنگی و تربیتی،راهبر آموزشی،مدرس دانشگاه فرهنگیان مشغول به خدمت بوده و از نیروهای باتجربه و متعهد این مجموعه بهشمار میرود.
در این مراسم، که با حضور “ام البنین محمدی” مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران، “محمود تنها” معاون پرورشی و “علیرضا بخشنده” رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان، همراهی پیشکسوتان، مدیران و همکاران اداری برگزار شد از زحمات و تلاشهای ارزنده سیدرضا کاظم پور در دوران خدمت مدیریت این اداره قدردانی شد.

پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026