جمعی از اهالی فرهنگ( فرهیختگان، مدیران  و نویسندگان ) با مرضیه فلاح مدیر کل جدید  کتابخانه های عمومی مازندران  دیدار کردند و  این انتصاب را به او تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ از روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، جمعی از فرهیختگان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، اساتید دانشگاه، نویسندگان و کتابداران استان با حضور در اداره‌کل، انتصاب مرضیه فلاح به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران را تبریک گفتند.

در این دیدار که در فضایی صمیمی و فرهنگی برگزار شد، حاضران ضمن تأکید بر اهمیت کتابخانه‌های عمومی در ارتقای سرمایه اجتماعی، برای مدیرکل جدید در مسیر تحقق اهداف فرهنگی و گسترش فرهنگ مطالعه، آرزوی توفیق گردند.
.پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده