کلبادی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از دانش آموزی که در اثر حمله و گازگرفتگی سگ های ولگرد  مجروح شد عیادت و بر پیگیری قضایی آن تأکید کرد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، فریدون کلبادی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش  مازندران با حضور در بیمارستان شهید رجایی شهرستان  تنکابن، از دانش‌آموزی که روزسه شنبه  پس از پایان ساعات مدرسه در این شهرستان بر اثر حمله سگ‌های ولگرد دچار جراحت شده بود، عیادت کرد.

وی در این دیدار با ابراز همدردی صمیمانه با دانش‌آموز و خانواده ایشان، ضمن تأکید بر ضرورت پیگیری ویژه و مستمر موضوع، خاطرنشان کرد که حمایت همه‌جانبه از دانش‌آموزان و تضمین امنیت آنها، اولویت اصلی آموزش و پرورش استان است.

کلبادی‌نژاد همچنین تأکید کرد: اقدامات درمانی و قضایی در سریع‌ترین زمان ممکن با هماهنگی مسئولین ذیربط دنبال خواهد شد تا ضمن جبران خسارات، مانع تکرار چنین حوادث ناگواری در آینده گردد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده