پویش سفر پاک ویژه هفته گردشگری در مرکز مازندران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساری قاسم قادری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساری   از برنامه ها و افتتاحیه ها در هفته گردشگری در ساری مرکز مازندران  خبر داد.

وی. با بیان اینکه،  این برنامه ها ، برای باز اندیشی و توسعه صنعت گردشگری در جهان و همچنین فرصت طلایی برای نمایش ظرفیت های پنهان وارتقای جایگاه این حوزه در اقتصاد ملی می باشد افزود:
هفته گردشگری فرصتی مناسب برای شناساندن ظرفیت‌ها و پتانسیل های مختلف شهرستان ساری با پیشینه تاریخی ،فرهنگی و طبیعی بی‌نظیر می باشد که با تقویت نقش جوامع محلی ، موجبات توسعه پایدار گردشگری فراهم می شود.

قادری با اشاره به  اینکه در هفته گردشگری برنامه های متنوعی شامل: نواختن زنگ گردشگری و افتتاح دواقامتگاه بومگردی و دو دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی  جمعا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال، صدور مجوز گردشگری سلامت و همچنین برگزاری دوره آموزشی رایگان توسعه پایدار گردشگری برای دهیاران بخشداری های شش گانه شهرستان  با صدور گواهینامه پیش‌بینی و در حال اجرا می باشد اظهار کرد:  در راستای شعار هفته گردشگری این اداره با همکاری اداره محیط زیست و فعالان این حوزه (پویش سفر پاک)را در پارک جنگلی شهید زارع برگزار می‌ کنند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده