به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساری قاسم قادری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساری از برنامه ها و افتتاحیه ها در هفته گردشگری در ساری مرکز مازندران خبر داد.
وی. با بیان اینکه، این برنامه ها ، برای باز اندیشی و توسعه صنعت گردشگری در جهان و همچنین فرصت طلایی برای نمایش ظرفیت های پنهان وارتقای جایگاه این حوزه در اقتصاد ملی می باشد افزود:
هفته گردشگری فرصتی مناسب برای شناساندن ظرفیتها و پتانسیل های مختلف شهرستان ساری با پیشینه تاریخی ،فرهنگی و طبیعی بینظیر می باشد که با تقویت نقش جوامع محلی ، موجبات توسعه پایدار گردشگری فراهم می شود.
قادری با اشاره به اینکه در هفته گردشگری برنامه های متنوعی شامل: نواختن زنگ گردشگری و افتتاح دواقامتگاه بومگردی و دو دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی جمعا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال، صدور مجوز گردشگری سلامت و همچنین برگزاری دوره آموزشی رایگان توسعه پایدار گردشگری برای دهیاران بخشداری های شش گانه شهرستان با صدور گواهینامه پیشبینی و در حال اجرا می باشد اظهار کرد: در راستای شعار هفته گردشگری این اداره با همکاری اداره محیط زیست و فعالان این حوزه (پویش سفر پاک)را در پارک جنگلی شهید زارع برگزار می کنند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026