مسابقات شمشیربازی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان قائم‌شهر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقات شمشیربازی رده بزرگسالان در اسلحه اپه به میزبانی شهرستان قائم‌شهر برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، شاهین قاسمی موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند. محمد رحیمی به مقام دوم دست یافت و آریا شفیعی و امیر احمد سلطان‌تویه به‌طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده