به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جویبار بهمناسبت گرامیداشت هفته گردشگری، دفتر خدمات جهانگردی، سیاحتی و مسافرتی اوجگستران سفر در سراجکلا، شهرستان جویبار افتتاح شد.
این مراسم با حضور محمد مدانلو فرماندارشهرستان جویبار، فرماندهی انتظامی، رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان، جمعی از مسئولان و فعالان حوزه گردشگری برگزار شد.
محمد مدانلو فرماندار شهرستان جویبار در این آیین با تأکید بر ظرفیتهای متنوع شهرستان در زمینه گردشگری مذهبی، طبیعی و تاریخی گفت: «توسعه گردشگری میتواند زمینهساز رونق اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی منطقه باشد و فرمانداری نیز در این مسیر از فعالیتهای بخش خصوصی حمایت خواهد کرد.»

پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026