دفتر خدمات مسافرتی اوج گستران سفر به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری در شهرستان جویبار با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جویبار به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته گردشگری، دفتر خدمات جهانگردی، سیاحتی و مسافرتی اوج‌گستران سفر در سراج‌کلا، شهرستان جویبار افتتاح شد.

این مراسم با حضور محمد مدانلو فرماندارشهرستان جویبار، فرماندهی انتظامی، رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان، جمعی از مسئولان و فعالان حوزه گردشگری برگزار شد.

محمد مدانلو فرماندار شهرستان جویبار در این آیین با تأکید بر ظرفیت‌های متنوع شهرستان در زمینه گردشگری مذهبی، طبیعی و تاریخی گفت: «توسعه گردشگری می‌تواند زمینه‌ساز رونق اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی منطقه باشد و فرمانداری نیز در این مسیر از فعالیت‌های بخش خصوصی حمایت خواهد کرد.»


پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده