پنجشنبه‌ها در مازندران از این هفته تعطیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، مهدی یونسی استاندار مازندران امروز ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۴ در نشست شورای برنامه‌ریزی مازندران گفت: روزهای پنجشنبه در مازندران برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی دولتی و ادارات از این هفته تعطیل است.

وی افزود: با توجه به تصمیم دولت و پیشنهاد رئیس‌جمهور برای تغییر ساعت کاری ادارات و تعطیلی پنجشنبه‌ها با استفاده از ظرفیت قانونی دورکاری و تفویض اختیار در این زمینه به استانداران، پنجشنبه‌ها در مازندران از این هفته تعطیل است.

یونسی رستمیاظهار کرد : با تعطیلی پنجشنبه‌ها، ساعت کار ادارات و دستگاه‌های دولتی در مازندران در روزهای شنبه تا چهارشنبه نیز افزایش می‌یابد و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد، اما زمان حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی دولتی و ادارات در محل کار از ۷ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود و از ۱۴:۳۰ تا ۱۶ کارکنان دورکار خواهند بود.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال مراکز خدماتی و امدادی نمی‌شود.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده