به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی بهزیستی مازندران،
نشست مدیر امور بانک توسعه تعاون مازندران با سرپرست اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.
در این نشست که با هدف توسعه و تعمیق همکاریهای مشترک برگزار شد، طرفین بر عزم خود برای ارائه خدمات به گروه هدف و کارکنان بهزیستی و تسهیل در اجرای پروژههای مشترک رفاهی تاکید کردند.
رقیه رحمانی سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران در این نشست با قدردانی از تعامل سازنده بانک توسعه تعاون، اظهار کرد: این گونه همکاریهای بینبخشی میتواند نقش موثری در بهبود کیفیت زندگی مددجویان و توانمندسازی اقتصادی آنان ایفا کند.
علیرضا اکبری،مدیر شعب بانک توسفه تعاون استان نیز در این نشست گفت: بانک توسعه تعاون مازندران آماده است تا با طراحی و اجرای طرحهای ویژه، سهمی در تحقق اهداف انساندوستانه و اجتماعی بهزیستی مازندران داشته باشد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026