فرمانده سپاه کربلا مازندران  در پیامی هفته نیروز انتظامی را  به سرتیپ دوم پاسدار حسن مفخمی فرمانده انتظامی  مازندران و همه همکارانش  تبریک گفت:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ،
فرمانده سپاه کربلا مازندران  در پیامی هفته نیروز انتظامی را  به سرتیپ دوم پاسدار حسن مفخمی فرمانده انتظامی  مازندران و همه همکارانش  تبریک گفت.

متنن پیام به شرح زیر است:

سلام‌علیکم:

فرارسیدن هفته فرماندهی انتظامی را که فرصتی گرانسنگ برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیروی انتظامی و تجلیل از خدمات ارزنده و مجاهدت‌های خالصانه سبزپوشان عرصه نظم و امنیت است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

این ایام یادآور تلاش‌های مخلصانه و جان‌فشانی‌های غیورمردان و زنان مؤمنی است که با ایمان، شجاعت و فداکاری، در مسیر تحقق امنیت پایدار و آرامش عمومی گام نهاده‌اند. آنان با حضور هوشمندانه، قانون‌مدار و مقتدرانه خود، جلوه‌ای درخشان از خدمت به مردم و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته‌اند.
بی‌تردید، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر پشتوانه مردمی، تعامل سازنده با نهادهای انقلابی و اتکال به خداوند متعال، توانسته است نقش بی‌بدیلی در تثبیت نظم، ارتقای احساس امنیت و تحکیم اعتماد عمومی ایفا نماید. این اقتدار برخاسته از اخلاص و همراهی مردمی، نعمتی بزرگ و سرمایه‌ای ماندگار برای کشور است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای سرافراز فراجا و خانواده‌های صبور و مقاوم آنان، از زحمات صادقانه و تلاش‌های شبانه‌روزی جنابعالی و همکاران خدوم آن نیرو در برقراری امنیت و آرامش مردم شریف مازندران صمیمانه قدردانی کرده، از درگاه خداوند منّان، دوام توفیق، عزت و سربلندی شما را در انجام مأموریت‌های خطیر محوله مسئلت دارم.

امید است که در پرتو رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی)، با هم‌افزایی و هم‌دلی نیروهای مسلح و همراهی مردم مؤمن و انقلابی، شاهد اعتلای هرچه بیشتر امنیت، اقتدار و آرامش در این دیار علوی و سراسر میهن اسلامی باشیم.

والسلام علیکم و رحمة‌الله‌وبرکاته
سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد
فرمانده سپاه کربلا استان مازندران
پایان پیام/