مرضیه فلاح سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در بازدید از کتابخانه مرکزی ساری، در نخستین روز رسمی  کاری خود  بر تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از این مکان فرهنگی  تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران،  مرضیه فلاح کردآبادی، سرپرست جدید اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران ، امروز شنبه ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۴  در نخستین برنامه کاری خود به همراه معاونین و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری از پروژه کتابخانه مرکزی ساری بازدید کرد.

وی  در جریان این بازدید با بررسی آخرین وضعیت اجرایی  این پروژه، بر تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری آن تأکید  و اظهار کرد : تمام تلاش ما معطوف به آن است که این مجموعه به مرکزی پویا برای ارائه نوین‌ترین و کارآمدترین خدمات کتابخانه‌ای و فرهنگی به عموم مردم استان بدل شود.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده