بانوان مازندران فاتح‌ مسابقات اسکیت رولبال کشور شدند و بر روی سکو قهرمانی ایستادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی  ورزش و جوانان مازندران، در دیدار فینال مسابقات اسکیت رولبال انتخابی تیم‌ ملی بانوان،  تیم مازندران در رقابتی مقتدرانه  با نتیجه ۶ بر ۳ از سد تیم  قدرتمند شهرداری فردوس گذشت و مقام نخست را از آنِ خود ساخت.

یادآور می شود:  این‌ مسابقات به میزبانی استان مازندران و در شهرستان نوشهر برگزار شد و مقام سوم این رقابت ها به هیات اسکیت استان یزد رسید.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده