بانوان مازندران فاتح مسابقات اسکیت رولبال کشور شدند و بر روی سکو قهرمانی ایستادند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران، در دیدار فینال مسابقات اسکیت رولبال انتخابی تیم ملی بانوان، تیم مازندران در رقابتی مقتدرانه با نتیجه ۶ بر ۳ از سد تیم قدرتمند شهرداری فردوس گذشت و مقام نخست را از آنِ خود ساخت.
یادآور می شود: این مسابقات به میزبانی استان مازندران و در شهرستان نوشهر برگزار شد و مقام سوم این رقابت ها به هیات اسکیت استان یزد رسید.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
https://sabzsorkh.ir/?p=18431
























Saturday, 27 June , 2026