در ادامه سلسله نشست‌های هماهنگی و پیگیری مسائل مددجویان، هیاتی از مجمع خیرین کشور و خیرین حامی معلولین کشور متشکل از دکتر زارعی، دکتر صمدیان و دکتر رستگاری با رقیه رحمانی سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران، در این نشست صمیمانه که با هدف تقویت همکاری‌های مشترک و تسریع در خدمات‌رسانی به قشرهای نیازمند جامعه تشکیل شد، موضوعات حائز اهمیتی همچون تامین جهیزیه برای خانواده‌های کم‌بضاعت، مساعدت در زمینه مسکن مددجویان و ارائه خدمات درمانی به آنان به طور گسترده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر زارعی از مجمع خیرین کشور در این دیدار با قدر دانی از تلاش‌های اداره کل بهزیستی مازندران بر عزم راسخ مجمع خیرین برای توسعه و تقویت برنامه‌های حمایتی در حوزه مسکن، ازدواج و سلامت تاکید کرد و گفت: هدف ما این است که با همکاری نهادهای اجرایی، گام‌های موثری در کاهش مشکلات معیشتی و بهبود کیفیت زندگی مددجویان برداریم.

رقیه رحمانی، سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران نیز با قدردانی از همراهی و مساعدت‌های ارزشمند خیرین، اظهار کرد: این تعامل سازنده می‌تواند مسیر را برای اجرای هرچه بهتر طرح‌های حمایتی، به ویژه در حوزه جهیزیه کامل برای نوعروسان تحت پوشش، احداث و تعمیر مسکن مددجویان و نیز پوشش هزینه‌های درمانی آنان هموار کند.

وی افزود: امیدواریم با تداوم این همکاری‌ها، شاهد تحقق آرمان‌های بزرگ در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند و توانمندسازی آنان باشیم.

این نشست، گامی مثبت و اثرگذار در مسیر تحکیم پیوند میان نهادهای خیریه و بهزیستی مازندران برای ساماندهی و رسیدگی به امور گروه هدف بهزیستی استان ارزیابی می‌شود.


پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده