به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران علی نظری رئیس هیات تیراندازی شهرستان جویبار گفت: نخستین دوره مسابقات تیراندازی هفته دفاع مقدس با حضور ۴۸ شرکتکننده برگزار شد.
وی اظهار کرد: در پایان رقابتی جذاب و دیدنی، سیما باوندی از اداره بهزیستی، لاله حسینزاده از دانشگاه آزاد اسلامی، فرزانه حمزهنژاد از دانشگاه آزاد اسلامی، فاطمه زارع از بنیاد شهید، محبوبه محمودینژاد از اورژانس و زهرا گنجی از اداره فنی و حرفهای بهترتیب رتبههای اول تا ششم را کسب کردند.
نطری گفت : از نفرات برتر با حکم، مدال و جوایز نقدی قدردانی شد .

پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026