بانوان جویباری با برگزاری مسابقه تیراندازی، هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران علی نظری رئیس هیات تیراندازی شهرستان جویبار گفت: نخستین دوره مسابقات تیراندازی هفته دفاع مقدس با حضور ۴۸ شرکت‌کننده برگزار شد.

وی اظهار کرد: در پایان رقابتی جذاب و دیدنی، سیما باوندی از اداره بهزیستی، لاله حسین‌زاده از دانشگاه آزاد اسلامی، فرزانه حمزه‌نژاد از دانشگاه آزاد اسلامی، فاطمه زارع از بنیاد شهید، محبوبه محمودی‌نژاد از اورژانس و زهرا گنجی از اداره فنی و حرفه‌ای به‌ترتیب رتبه‌های اول تا ششم را کسب کردند.

نطری گفت : از نفرات برتر با حکم، مدال و جوایز نقدی قدردانی شد .


پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده