فرماندهی انتظامی بخش بلده با برگزاری رقابت تیراندازی، هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت

.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران؛ هیات تیراندازی شهرستان  آمل، کلاس آموزشی و مسابقه تیراندازی به اهداف ثابت را با حضور مسئولین ادارات و کارکنان انتظامی بخش بلده را  برگزار کرد.

در این رقابت، مجتبی اسدی، محمد ذوالفقاری و کامران نعیمی به‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این مسابقات با اهدای لوح سپاس  و هدیه از برگزیدگان این مسابقه قدردانی شد .
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده