فرماندهی انتظامی بخش بلده با برگزاری رقابت تیراندازی، هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت
.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران؛ هیات تیراندازی شهرستان آمل، کلاس آموزشی و مسابقه تیراندازی به اهداف ثابت را با حضور مسئولین ادارات و کارکنان انتظامی بخش بلده را برگزار کرد.
در این رقابت، مجتبی اسدی، محمد ذوالفقاری و کامران نعیمی بهترتیب رتبههای اول تا سوم را کسب کردند.
در پایان این مسابقات با اهدای لوح سپاس و هدیه از برگزیدگان این مسابقه قدردانی شد .
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
https://sabzsorkh.ir/?p=18499
























Saturday, 27 June , 2026