به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، کریمپور رئيس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران ضمن قدردانی از تعامل، همراهی و همکاریهای مؤثر مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در اجرای موفق و شایسته جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۴، نقش این دستگاه فرهنگی را در ترویج فرهنگ خدمت، تکریم تلاشگران عرصه توسعه و ایجاد نشاط سازمانی در میان دستگاههای اجرایی استان ارزشمند و قابلتقدیر دانست.
وی با اشاره به اهمیت نقش فرهنگ در تعالی نظام اداری و توسعه پایدار استان، اظهار کرد: رشد و پیشرفت اقتصادی بدون توجه به فرهنگ عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی، ماندگار و اثربخش نخواهد بود. امروز بیش از هر زمان دیگر به پیوند میان نهادهای برنامهریز و دستگاههای فرهنگی نیاز داریم تا مسیر توسعه همهجانبه استان هموارتر شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی مازندران در ادامه با تأکید بر ضرورت همافزایی میان دستگاههای اجرایی، فرهنگی و هنری استان، اظهار کرد: همکاری مشترک سازمان مدیریت و برنامهریزی و ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی میتواند زمینهساز طراحی برنامههای فرهنگی مبتنی بر شاخصهای توسعه و نیازهای اجتماعی استان باشد.
در ادامه این نشست، محمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با ابراز خرسندی از این دیدار، ضمن تشریح بخشی از فعالیتها و برنامههای فرهنگی استان، بر آمادگی کامل این ادارهکل برای گسترش تعاملات و اجرای طرحهای مشترک فرهنگی و پژوهشی با سازمان مدیریت و برنامهریزی تأکید کرد.
همچنین در این دیدار، جمعی از کارکنان ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان دیدگاهها، پیشنهادها و دغدغههای خود در حوزه ارتقای تعاملات فرهنگی، تقویت جایگاه هنر در توسعه استان و حمایت از فعالیتهای فرهنگی پرداختند.
در پایان این دیدار صمیمی، دکتر عبدالرضا کریمپور با اهدای لوح سپاس ، از مدیرکل و کارکنان ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به پاس نقشآفرینی مؤثر در برگزاری جشنواره شهید رجایی و همکاریهای سازنده با سازمان مدیریت و برنامهریزی استان قدردانی کرد.
همچنین در این مراسم به رسم یادبود، کتاب ارزشمند شاهنامه فردوسی از سوی محمد محمدی “مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران” به عبدالرضا کریم پور اهدا شد.
پایان پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026