نشست کتاب‌خوان «دستان بینا» در کتابخانه ابن‌شهراشوب ساری به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی عصای سفید برگزار و از اعضای برتر کتاب‌خوان قدردانی شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، هم‌زمان با روز جهانی عصای سفید، نشست کتاب‌خوان ویژه نابینایان با عنوان «دستان بینا»(دوشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۴) با حضور مرضیه فلاح کردآبادی، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در کتابخانه عمومی ابن‌شهراشوب ساری برگزار شد.

در این برنامه، جمعی از اعضای نابینا و کم‌بینای کتابخانه به معرفی کتاب‌های الهام‌بخش خود پرداختند و درباره نقش مطالعه در ارتقای کیفیت زندگی سخن گفتند.

مرضیه فلاح سرپرست اداره کل کتابخانه های مازندران ، در حاشیه این نشست با تأکید بر لزوم گسترش خدمات فرهنگی ویژه روشندلان گفت: کتابخانه‌ها باید الگویی از دسترس‌پذیری و عدالت فرهنگی برای همه اقشار جامعه باشند.

در پایان این نشست، از اعضای فعال و برتر کتاب‌خوان در بخش نابینایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده