ورزشکاران توانیاب به مناسبت هفته پارالمپیک به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران به مناسبت گرامی داشت هفته پارالمپیک و در راستای ارتقاء روحیه معنوی و اجتماعی ورزشکاران توانیاب، هیئت جانبازان و توانیابان شهرستان رامسر با همکاری اداره ورزش و جوانان، شهرداری رامسر و نهادهای حمایتی و خیرین، ۱۱ نفر از کودکان ورزشکار به همراه خانواده ها به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
https://sabzsorkh.ir/?p=18671
























Saturday, 27 June , 2026