فیلم "گلچهره" نماینده شهرستان نوشهر از استان مازندران به‌عنوان فیلم برگزیده در بخش مستند "جشنواره ملی ایران مهر" انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، داریوش قانع سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر  در گفت‌ وگو با خبرنگاران اعلام کرد: فیلم “گلچهره” نماینده شهرستان نوشهر از استان مازندران به‌عنوان فیلم برگزیده در بخش مستند “جشنواره ملی ایران مهر” انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه ، در این جشنواره از میان  هزار و ۷۹۶ اثر ارسالی از سراسر کشور، تعداد ۹۲ اثر به مرحله نهایی راه یافتند، افزود: در بخش فیلم کوتاه ۱۴ فیلم مستند و ۱۲ فیلم داستانی به مرحله نهایی راه پیدا کردند که پس از ارزیابی این تعداد اثر از سوی هیئت داوران، فیلم مستند “گلچهره” عنوان برگزیده این دوره را بدست آورد.

قانع درباره عوامل این فیلم مستند ااظهار کرد: تهیه کنندگی این فیلم را سارا مَلان، کارگردانی آن را سارا مَلان و ستایش لهراسبی و همچنین تحقیق، پژوهش، فیلمبرداری، صدابرداری، تدوین، اصلاح رنگ و نور، صداگذاری و انتخاب موسیقی فیلم را سارا مَلان و تولید، طراح تیتراژ، پوستر و عکاسی این اثر مستند را حسین عریانی پور بر عهده داشتند.

این مسئول افزود: سارا ملان همسر حسین عریانی پور کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر می‌باشد؛ ضمن آرزوی موفقیت برای این زوج هنری، امیدواریم در آینده و بیش از این شاهد حضور و تولید آثار از این هنرمندان جوان باشیم.

وی  در پایان گفت: فیلم مستند “گلچهره” نماینده کانون‌های فرهنگی هنری مساجد غرب مازندران در این جشنواره بود که جا دارد از حسن همراهی حجت‌الاسلام‌ علیخانی، مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد غرب استان قدردانی کرد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان  سمسکنده