سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران به مناسبت روز ملی پارالمپیک  پیامی صادر کرد: 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران به مناسبت روز ملی پارالمپیک  پیامی صادر کرد:
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۴ مهرماه، روز ملی پارالمپیک، جلوه‌ای باشکوه از پیروزی اراده بر شرایط است. ورزشکاران پارالمپیک ایران به ویژه  عزیزان دیار علویان با روحیه‌ای مقاوم و قلبی سرشار از امید، در میادین ورزشی نشان می‌دهند که هیچ محدودیتی نمی‌تواند اراده‌ی انسان را برای رسیدن به قله‌های موفقیت متوقف کند.

اینجانب، این روز فرخنده را به همه‌ی قهرمانان پارالمپیک کشور، به ویژه ورزشکاران شایسته‌ی استان مازندران که همواره نماد عزت و سربلندی می‌باشند، صمیمانه تبریک می‌گویم.

حضور پررنگ شما عزیزان، نه تنها مایه‌ی افتخار و مباهات که سرچشمه‌ امید و نشاط برای جامعه است. برای شما قهرمانان پرتلاش در تمامی عرصه‌های ملی و بین‌المللی، توفیق روزافزون و سربلندی آرزو می‌کنم.
رقیه رحمانی سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران
پایان پیام/
سکینه رضائیان  سمسکنده