در آستانه فرارسیدن روز مازندران و گرامیداشت هفته کتاب، محمد محمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با حضور در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با مرضیه فلاح کردآبادی، سرپرست جدید این اداره‌کل دیدار و گفت و گو کردند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در این دیدار، مباحثی پیرامون اجرای برنامه‌های گرامیداشت روز مازندران و هفته کتاب مطرح و بر برگزاری منظم نشست های انجمن کتابخانه‌های عمومی استان تاکید شد،.

همچنین دو طرف در راستای گسترش تعاملات و تقویت همکاری‌های دوجانبه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه گفت‌وگو کردند.

یاد آور می شود: یکی از ارکان اصلی این گفت‌وگوها را می‌توان بررسی آخرین وضعیت روند اجرای پروژه کتابخانه مرکزی ساری بعنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی استان برشمرد که در آن مواردی در رابطه با تسریع روند تکمیل و بهره‌برداری این پروژه مورد پیگیری قرار گرفت.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده