به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال مازندران، در این دیدار مجتبی فاطمی مدیرکل ثبت احوال استان مازندران ضمن ارائه گزارشی از خدمات ثبتاحوال در سطح شهرستان،مواردی شامل: زیرساختهای اداری، فرآیندهای خدمات هویتی، ارتقاء سطح دسترسی شهروندان به خدمات الکترونیک، سامانهها و پروژههای جدید سازمان ثبتاحوال کشور از جمله «سببی و نسبی»، «سهیم» و «صدور گواهی انحصار وراثت» را نیز تشریح کرد.
وی افزود؛ سامانه سهیم بستری امن و جامع برای ارائه خدمات متنوع ثبت احوال شامل ثبت نام کارت هوشمند ملی، صدور شناسنامه مجدد (تعويض والمثنی)، پایگاه اطلاعات خانواده، انتخاب نام نوزاد، تغییر نشانی، مدارک پیدا شده، رونوشت وفات ایرانیان و سامانه تعاملی نام میباشد.
محمدرضا شمسی بخشدار چهاردانگه ساری نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه ثبتاحوال، بر لزوم تعامل سازنده و تقویت همافزایی میان دستگاههای اجرایی در راستای خدمترسانی هرچه بهتر به مردم تأکید کرد.
وی در پایان از زحمات آقای مهدی احمدی رئیس اداره و همکاران پرتلاش ثبت احوال چهاردانگه قدردانی کرد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026