به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ, در این آئین ، حسینعلی ثانی، مدیر آموزشوپرورش شهرستان رامسر با قدردانی از تلاشهای مدیر، عوامل اجرایی و کادر آموزشی هنرستان، افتتاح این مجموعه را گامی مؤثر در توسعه فرصتهای آموزشی و ورزشی برای دختران رامسر دانست.
همچنین قبادیان، فرماندار شهرستان رامسر، با تأکید بر لزوم گسترش عدالت آموزشی، ایجاد چنین فضاهایی را از مهمترین اهداف دولت در مسیر توانمندسازی نسل جوان بیان کرد.
یادآور می شود: هنرستان تربیتبدنی شهید شفیعیون شهرستان رامسر ، با دارا بودن ۹ کلاس آموزشی، یک سالن ورزشی و یک سالن بدنسازی، در سال تحصیلی ۱۴۰۴_ ۱۴۰۵ زمینه تحصیل و پرورش ۵۲ دانشآموز مستعد پایه دهم در حوزه ورزش را فراهم کرده است.
همچنین افتتاح این هنرستان را میتوان گامی مهم در مسیر پرورش نسلی سالم، توانمند و باانگیزه در شهرستان رامسر ارزیابی کرد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026