به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر ارتباط مردمی عاایه زمانی ، بر اساس این حکم، عالیه زمانی، نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، به عنوان عضو هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران منصوب شد.
همچنین در این حکم، سردار اسکندر مومنی وزیر کشور، ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور، و شمسالدین حسینی نماینده مردم شریف تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز به عضویت هیأت امنا درآمدند.
عالیه زمانی از اعضای هیأت علمی دانشگاه و از چهرههای فعال در حوزه سلامت و آموزش عالی کشور است که در دوره نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی، همواره بر توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، حمایت از زیرساختهای آموزشی و ارتقای شاخصهای سلامت در استان مازندران تأکید داشته است.
انتصاب وی به عضویت هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی مازندران را میتوان گامی مؤثر در جهت تقویت ارتباط میان نهاد قانونگذاری و مجموعه سلامت استان دانست.

پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026