سعید ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی اعضای جدید هیأت امنای  دانشگاه علوم پزشکی مازندران  را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر ارتباط مردمی  عاایه زمانی ، بر اساس این حکم،  عالیه زمانی، نماینده مردم شریف شهرستان های  ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، به عنوان عضو هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران منصوب شد.

همچنین در این حکم، سردار اسکندر مومنی وزیر کشور، ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور، و  شمس‌الدین حسینی نماینده مردم شریف تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز به عضویت هیأت امنا درآمدند.

عالیه زمانی از اعضای هیأت علمی دانشگاه و از چهره‌های فعال در حوزه سلامت و آموزش عالی کشور است که در دوره نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی، همواره بر توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، حمایت از زیرساخت‌های آموزشی و ارتقای شاخص‌های سلامت در استان مازندران تأکید داشته است.

انتصاب وی به عضویت هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی مازندران را می‌توان گامی مؤثر در جهت تقویت ارتباط میان نهاد قانون‌گذاری و مجموعه سلامت استان دانست.

 


پایان پیام/
سکینه رضائیان  سمسکنده