گردهمایی مدیران، موسسان و کارشناسان مدارس آموزش از راه دور استان مازندران در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، نجمه‌السادات گلستانی‌فرد، مشاور مدیرکل و رئیس اداره مدارس غیردولتی، در این نشست گفت: «مدارس آموزش از راه دور تنها مدرسه مجازی نیستند، بلکه راهی برای فراهم‌کردن فرصت یادگیری برای کسانی است که مسیر آموزش برایشان هموار نیست.»

وی افزود: «توسعه آموزش دیجیتال با تأکید بر هوش مصنوعی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش است و شما به‌عنوان شرکای فکری و بازوی اجرایی این سیاست در استان نقش کلیدی دارید.»

گلستانی‌فرد بر اهمیت تعامل، پایبندی به ضوابط، ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی، سلامت زیرساخت‌های فناورانه، شفافیت مالی و توسعه عدالت آموزشی در مدارس مجازی تأکید کرد.

 


پایان پیام/
سکینه رضائیان  سمسکنده