رئیس هیات تیراندازی شهرستان سوادکوه از برگزاری مسابقه تیراندازی برای مسئولین ادارت و نهادهای این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران، امید رمضاننژاد رئیس هیات تیراندازی شهرستان سواد کوه اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت هفته تربیتبدنی و ورزش برگزار شد و شاهد رقابتی جذاب و مهیّج بودیم.
وی افزود: در پایان رقابت، یاسر نبوی مدیر بیمارستان شهدای زیرآب، سید رضا صالحنژاد و مجید امیری رئیس هیات اسکیت سوادکوه بهترتیب در رتبههای اول تا سوم قرار گرفتند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
https://sabzsorkh.ir/?p=18865
























Saturday, 27 June , 2026