خراسان رضوی قهرمان المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته جودو پسران شد/ مازندران هم طلایی شد 

دومین و آخرین روز از مسابقات جودو المپیاد استعدادهای برتر پسران برگزار شد در پایان تیم‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و البرز مقام‌های اول تا سوم تیمی را کسب کردند و مازندران در روز دوم به مدال طلا دست یافت.

دومین و آخرین روز از مسابقات جودو المپیاد استعدادهای برتر پسران با حضور اسماعیل پهلوان، فرشید قدیمی و محمد رضا ییلاقی معاونین اداره کل ورزش و جوانان، بیات نماینده وزارت ورزش و جوانان، محمدصابر گرایلی، نایب‌رئیس فدراسیون جودو، قدمی سرپرست اداره ورزش و جوانان بهشهر، خانی رئیس هیات جودو استان و برترین‌های این رشته از سراسر کشور در سالن شهید بهشتی‌نژاد شهر بهشهر برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، پس از دو روز مبارزه نفس‌گیر، تیم‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و البرز با کسب بیشترین مدال، عناوین برتر تیمی را به خود اختصاص دادند.

نتایج انفرادی پنج وزن دوم مسابقات به شرح زیر است:

وزن منفی ۶۰ کیلوگرم:
۱. امیرحسین سعادتی (خراسان رضوی)
۲. حسین جنگجوآذر (آذربایجان شرقی)
۳. سید پیشرو حق‌پرست (کردستان)
۳. سید سینا هاشمی (فارس)

وزن منفی ۶۶ کیلوگرم:
۱. محمد تکه (مازندران)
۲. سورن رضایی (فارس)
۳. رهام تک‌دهقان (تهران)
۳. سید امیرحسین رفعتی (گلستان)

وزن منفی ۷۳ کیلوگرم:
۱. محمدپارسا سودمند (خراسان شمالی)
۲. امیرعباس امیرزادگانی (فارس)
۳. امیرآریا آرین‌کیا (قزوین)
۳. محمدطاها شریفی‌آرا (همدان)

وزن منفی ۸۱ کیلوگرم:
۱. رضا سعیدی (خراسان شمالی)
۲. ماهان سیف‌الهی (اصفهان)
۳. بهرام شمسایی (تهران)
۳. حسین جعفرزاده (البرز)

وزن مثبت ۸۱ کیلوگرم:
۱. پوریا کارگر دهنودشتی (خراسان رضوی)
۲. امیرمهدی رحیمی (خراسان رضوی)
۳. محمدرضا خواجه‌افضلی (اصفهان)
۳. پیمان معظمی‌گودرزی (لرستان)
نفرات برگزیده این المپیاد بودند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده