به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران، این مسابقات با حضور ۱۵۰ ورزشکار از ۱۴ شهرستان: تنکابن ، عباس آباد ، چالوس ، نوشهر ، نور ، محمود آباد ، آمل ، فریدونکنار ، بابلسر ، جویبار ، قائمشهر ، ساری ، بهشهر و سوادکوه برگزار شد و نفرات در دو نوبت جداگانه صبح و عصر با هم به رقابت پرداختد که در پایان تیم های ساری ، آمل و تنکابن عناوین اول تا سوم تیمی را از آن خود کردند .
یادآور می شود: در مراسم اختتامیه این مسابقات، حسین خیری نیا رئیس هیات اسکیت مازندران ، محمد فاضل زاده سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان محمود آباد ،صابر اکبرزاده رئیس هیات دوچرخه سواری مازندران و عضو شورای شهر سرخرود و دیگر مسئولین هیات استان و شهرستان حضور داشتند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026