به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ،
رقیه رحمانی سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران به مناسبت قهرمانی تیم والیبال بانوان بهزیستی استان در بیستویکمین دوره مسابقات کارکنان بهزیستی کشور را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است.
بسمالله الرحمن الرحیم
درخشش چشمگیر و کسب مقام قهرمانی تیم والیبال بانوان بهزیستی مازندران در بیستویکمین دوره مسابقات کارکنان بهزیستی سراسر کشور، افتخاری بزرگ و برگ زرینی دیگر در تاریخ ورزش استان رقم زد.
این پیروزی غرورآفرین، حاصل ایمان، پشتکار، همدلی و روحیه والای بانوان ورزشکار بهزیستی مازندران است که با تلاش خستگیناپذیر، انضباط و ارادهای مثالزدنی، نام استان را در میادین ملی، سربلند و پرافتخار ساختند.
از صمیم قلب قدردان همه اعضای تیم، مربیان پرتلاش، کادر فنی دلسوز و سرپرست محترم تیم هستم که با عشق به کار، روحیه جمعی و باور به توانمندی زنان این سرزمین، شادی و غرور را به خانواده بزرگ بهزیستی مازندران هدیه کردند.
این موفقیت ارزشمند را به یکایک همکاران خوبم در بهزیستی مازندران، جامعه ورزشی و مردم شریف و بافرهنگ استان تبریک و تهنیت عرض میکنم.
بیتردید، موفقیت شما بانوان گرامی، نمادی از توانایی، عزت و انگیزهبخشی به دیگر همکاران، بهویژه دختران و زنان جوان است که با امید، ایمان و پشتکار میتوان به بلندای قلههای افتخار رسید.
از خداوند مهربان برای همه این عزیزان، تداوم موفقیت، شادکامی و درخششهای بیشتر در عرصههای ورزشی، اجتماعی و انسانی را مسألت دارم.
شما ثابت کردید که ایمان، اراده و همدلی، میتواند رؤیاها را به واقعیت و تلاش را به افتخار بدل کند.
رقیه رحمانی
سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران
























Saturday, 27 June , 2026